وارد کننده کائوچو صنعتی

وارد کننده کائوچو

شرکت ” یکتا پلیمر پارساوارد کننده کائوچو طبیعی و مصنوعی موردنیاز صنایع لاستیک سازی و … از بهترین برندهای سطح بین المللی می باشد. این محصولات از درجه کیفی بالایی برخوردارند و با قیمت های مناسب به فروش می رسند.

وارد کننده کائوچو صنعتی

رابر یا کائوچو که به عنوان الاستومر نیز شناخته می شود، به لطف تطبیق پذیری باورنکردنی آن در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. از کشاورزی و هوافضا گرفته تا ساخت و ساز و چاپ، این محصولات دارای کاربرد در طیف وسیعی هستند.

ما مفتخر به عرضه انواع مواد اولیه لاستیک از برترین برندهای تولید کننده آن هستیم. محصولات عرضه شده در این واحد فروش عبارتند از:

کائوچو طبیعی SMR20 

کشور مالزی یکی از بزرگترین تولید کنندگان کائوچو طبیعی SMR20 با بهترین کیفیت می باشد. SMR20 دارای بیشترین کاربرد در صنعت تایر و خودرو می باشد. این محصول در بسته بندی های 111 کیلوگرمی به فروش می رسد.

فروش کائوچو طبیعی SMR20

کائوچو طبیعی SMR20

کائوچو طبیعی RSS1

این لاتکس یکی از مهم ترین پلیمرهای طبیعی محسوب می گردد که ماده اولیه موردنیاز تولید 40000 محصول در صنایع مختلف می باشد.

RSS1 عرضه شده توسط این مجموعه محصول کشور مالزی است و در بسته بندی های 111 کیلوگرمی به دست شما می رسد.

فروش کائوچو طبیعی RSS1

کائوچو طبیعی RSS1

کائوچو مصنوعی SBR – وارد کننده کائوچو

این ماده در برخی از موارد یک جایگزین مقرون به صرفه برای لاستیک طبیعی است. استایرن بوتادین رابر یک ماده همه منظوره است که سهم زیادی در ساخت محصولات مختلف دارد.

این محصول کشور ایران است و در بسته بندی های 35 کیلوگرمی عرضه می گردد.

فروش کائوچو مصنوعی SBR

کائوچو مصنوعی SBR

کائوچو مصنوعی NBR

نیتریل بوتادین رابر مقاومت بالایی در برابر روغن و گریس دارد و به همین دلیل مورد توجه واحدهای تولید کننده صنعتی قرار گرفته است.

این ماده محصول کشور کُره است و در بسته بندی های 35 کیلوگرمی عرضه می گردد. ما به عنوان وارد کننده کائوچو صنعتی ، بهترین برندها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

فروش کائوچو مصنوعی NBR

کائوچو مصنوعی NBR

کاربردهای صنعتی رابر یا کائوچو چیست؟

لاستیک در طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی استفاده می شود، از جمله:

1- شیلنگ و لوله

رابر انعطاف پذیر و دافع آب به طور گسترده برای تولید لوله ها و شیلنگ های مورد استفاده در صنایع پزشکی، خودرو و مواد غذایی به منظور حمل مایعات و یا حمل گازها کاربرد دارد.

2- عایق

معمولاً عایق الکتریکی در هر فرآیند تولید استفاده می شود. برای ساخت آن، ” رابر با کیفیت ” بهترین گزینه است، زیرا باعث کاهش سرعت الکترون ها و حتی توقف حرکت آن ها می گردد.

3- مهر و موم

حلقه های آب بندی ساخته شده از الاستومرها به طور گسترده در کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. در گذشته به طور سنتی از مهر و موم های لاستیکی گرماسخت استفاده می شده است. اما اکنون، مهر و موم های ساخته شده از الاستومرهای ترموپلاستیک به طور فزاینده ای رایج گردیده اند، زیرا با سرعت بالایی تولید می شوند.

وارد کننده کائوچو صنعتی

4- واشر

بسیاری از ماشین آلات صنعتی از واشر برای کاهش خطر نشتی و پر کردن فضاهای بین قطعات استفاده می کنند. از آنجایی که رابر انعطاف پذیر است و مقاومت بالایی در برابر اصطکاک دارد، برای تولید واشر ایده آل است.

5- تسمه های نقاله

این محصولات معمولاً در فرآیندهای صنعتی کاربرد دارند. تسمه‌ها و قطعاتی که از الاستومرها ساخته می‌شوند می‌توانند در برابر تغییر شکل و سایش مقاومت کنند، حتی زمانی که تحت فشار زیاد هستند.

6- ابزار

رابر یا لاستیک اغلب برای ساخت دستگیره و پوشش ابزارهای مورد استفاده در صنعت استفاده می شود. شکل پذیری عالی و عایق گرما و برق، از جمله دلایل مصرف رابرها در تولید این محصولات است.

وارد کننده کائوچو برای ساخت ابزار

مصرف کائوچو طبیعی یا مصنوعی در کدام صنایع بیشتر است؟

محصولات لاستیکی صنعتی در طیف گسترده ای از صنایع و بخش ها استفاده می شود، از جمله:

  • کشاورزی
  • هوافضا
  • هواپیمایی
  • شیمیایی
  • ساخت و ساز
  • دفاع
  • پزشکی
  • چاپ
  • منسوجات
  • کارخانه و ماشین آلات

برای دسترسی به تمام مزایایی که لاستیک ارائه می دهد، مهم است که نوع مناسب لاستیک برای کاربرد و محیط انتخاب شود. به طور مثال لاستیک طبیعی با استحکام پارگی و کششی بالا و همچنین مقاومت در برابر سایش، اصطکاک، دماهای شدید و آب، معمولاً برای تولید چسب‌ها، عایق‌ها و لوله‌ها کاربرد دارد.

یا در مورد کائوچوهای مصنوعی نظیر استایرن-بوتادین (SBR) که یک کوپلیمر است، نسبت به سایر انواع لاستیک در برابر سایش سخت و بادوام می باشد. SBR در برابر آب مقاوم است و برای مصارف صنعتی مانند تسمه نقاله و لاستیک ایده آل می باشد.

یا اکریلونیتریل بوتادین (NBR) که به عنوان لاستیک نیتریل بوتادین شناخته می شود، در برابر فشرده سازی، گرما، روغن، گاز و سایش مقاوم است. در نتیجه، به طور گسترده در کاربردهای صنعتی، مانند مهر و موم روغن، واشر، شیلنگ موتور، تسمه V و حلقه های O مورد استفاده قرار می گیرد.

چرا از رابر در مصارف صنعتی استفاده می شود؟  

ویژگی های منحصر به فرد رابر آن را برای استفاده در کاربردهای صنعتی ایده آل می کند. این خواص مطلوب و مورد توجه عبارتند از:

1- عایق عالی برای گرما و برق

2- بسیار الاستیک به این معنی که می تواند ضربه ها را جذب کند.

3- دافع آب

4- قالب‌گیری آسان و شکل پذیر

5- بسیار انعطاف‌پذیر

6- بادوام

7- مقاوم در برابر آسیب و تخریب ناشی از نیروی ساینده، ضربه و پارگی

8- قابلیت ارتجاعی بالا و مقاوم در مقابل شکستگی و ترک خوردگی

وارد کننده کائوچو

یکتا پلیمر پارسا وارد کننده کائوچو صنعتی

مواد اولیه لاستیک را می توانید به سادگی از فروشگاه ما تهیه نمایید. این محصولات به سراسر کشور ارسال می گردند و به راحتی قابل سفارش هستند.

انواع حلال شیمیایی باکیفیت ، شتاب دهنده MBT ،، شتاب دهنده TMTD ،، انواع هاردنر و رزین های صنعتی را می توانید از این مرکز پخش مواد شیمیایی در تهران خریداری نمایید.