سایت خرید مواد شیمیایی و پلیمری

سایت خرید مواد شیمیایی

وقتی نوبت به انتخاب یک شرکت تخصصی فروش مواد شیمیایی می رسد، تصمیم درست برای موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است. مواد شیمیایی و پلیمری تخصصی که به عنوان مواد عملکردی نیز شناخته می شوند، متریال و فرمولاسیون های شیمیایی هستند که دارای خواص و ویژگی‌های منحصربه‌فردی برای برآوردن نیازهای خاص صنعتی می باشند.
یک سایت خرید مواد شیمیایی و پلیمری باید از فاکتورهای لازم جهت ارائه محصولات به روز، برخوردار باشد. بدین طریق می توان از همسو بودن مشارکت شما و شرکت موردنظر اطمینان حاصل نمود.

سایت خرید مواد شیمیایی

شما عزیزان در سایت خرید مواد شیمیایی شرکت ” یکتا پلیمر پارسا ” می توانید انواع محصولات مرتبط با نیاز صنایع مختلف را مشاهده نمایید! این مرکز فروش تخصصی مواد شیمیایی و پلیمری در تهران ، آماده خدمات رسانی به هریک از فعالان صنایع ذیل می باشد:

1- ساخت و ساز و مصالح ساختمانی

مواد شیمیایی ویژه در صنعت ساختمان برای اهداف مختلفی مانند افزودنی های بتن، چسب ها، درزگیرها، پوشش ها و مواد عایق استفاده می شود. آن‌ها دوام، استحکام، مقاومت در برابر آب و سایر خواص مطلوب را برای محصولات ساختمانی فراهم می کنند. یکی از پرکاربردترین مواد پلیمری در بخش ساخت و ساز، ” پلی متیل متاکریلات ” و ” پلی استایرن ”  نام دارد.

” یکتا پلیمر پارسا “ عرضه کننده مونومر آلی و بی رنگ ” متیل متاکریلات (MMA) ” و ” مونومر استایرن ” که یک ترکیب آلی آروماتیک است، می باشد.

این شرکت همچنین عرضه کننده انواع رزین های صنعتی به عنوان مواد پایه در صنعت شیمی ساختمان می باشد که به صورت عمده و جزئی می توانید این مواد را تهیه نمایید.

انواع رزین های صنعتی موجود در سایت خرید مواد شیمیایی یکتا پلیمر پارسا

رزین اپوکسی

(تایوانی، کره ای و ایرانی EP-iran)

رزین پلی اورتان

رزین پلی استر

رزین فنولیک

اپوکسی 1001

مواد پلیمری در صنعت ساختمان سازی

خودرو و حمل و نقل

مواد شیمیایی ویژه در پوشش خودروها، روان کننده ها، سوخت ها، چسب ها و مواد کامپوزیت موردنیاز صنعت خودروسازی مورد استفاده قرار می گیرند. این مواد با افزایش کارایی، دوام، ایمنی و جذابیت بصری، به بهبود عملکرد محصولات خودرو و حمل و نقل کمک می نمایند.

” یکتا پلیمر پارسا “ یکی از فعالان معتبر در حوزه عرضه و واردات کائوچو صنعتی موردنیاز صنایع لاستیک سازی می باشد. این محصولات شامل موارد ذیل می باشند:

انواع کائوچو طبیعی محصول کشور مالزی در بسته بندی های 111 کیلوگرمی انواع کائوچو مصنوعی محصول کشور کُره در بسته بندی های 35 کیلوگرمی
کائوچو طبیعی SMR20 کائوچو مصنوعی SBR
کائوچو طبیعی RSS1 کائوچو مصنوعی NBR

سایر محصولات ذیل مرتبط با خودروسازی به قیمت های مناسب به فروش می رسند:

الیاف شیشه (ماده اولیه موردنیاز در تولید فایبرگلاس ) ،، پودر گرافیت درجه یک

سایت خرید مواد شیمیایی خودروسازی

الکترونیک و برق – سایت خرید مواد شیمیایی

مواد شیمیایی خاص در تولید قطعات و دستگاه های الکترونیکی بسیار مهم هستند. آن ها در نیمه هادی ها، بردهای مدار چاپی (PCB)، فناوری های نمایشگر، پوشش های الکترونیکی و پلیمرهای ویژه برای عایق کاری و حفاظت مورد استفاده قرار می گیرند.

اپوکسی شفاف کره (828)، ماده اولیه موردنیاز در صنایع الکترونیک را می توانید از ” یکتا پلیمر پارسا “ خریداری نمایید.

نفت و گاز 

برخی از مواد شیمیایی برای اکتشاف، تولید، پالایش و حمل و نقل، در صنعت نفت و گاز حیاتی هستند. آن ها در سیالات حفاری، بازدارنده های خوردگی و کاتالیزورها کاربرد دارند و برای افزایش کارایی، ایمنی و عملکرد زیست محیطی مورد استفاده قرار می گیرند.

تصفیه آب و راه حل های زیست محیطی

مواد شیمیایی در فرآیندهای تصفیه آب، مدیریت فاضلاب و اصلاح محیط زیست استفاده می شود. آن‌ها به حذف آلاینده ها از آب و کاهش آلودگی های محیطی کمک می نمایند.

” یکتا پلیمر پارسا “ توزیع کننده و فروشنده معتبر ماده شیمیایی ” اکریلیک اسید ” باکیفیت به صورت عمده و جزئی می باشد.

مواد شیمیایی و پلیمری موردنیاز صنعت فاضلاب و تصفیه اب

مواد شیمیایی کشاورزی – سایت خرید مواد شیمیایی

مواد شیمیایی و پلیمرها در بخش کشاورزی برای بهبود حفاظت از محصول، افزایش سلامت خاک و افزایش بهره وری کشاورزی کاربرد دارند. آن‌ها شامل آفت کش ها، علف کش ها، قارچ کش ها و کودهایی هستند که برای انواع گیاهان و آفات خاص طراحی شده اند.

” یکتا پلیمر پارسا “ عرضه کننده پلی وینیل کلراید ، انواع حلال هیدروکربنی معطر نظیر زایلن و سایر مواد پلیمری موردنیاز صنعت کشاورزی می باشد. این محصولات از برندهای مطرح خارجی و داخلی نظیر پتروشیمی ایران عرضه می گردند.

فروش مواد شیمیایی موردنیاز صنعت کشاورزی

مراقبت های شخصی و لوازم آرایشی

مواد شیمیایی ویژه در فرموله کردن محصولات مراقبت شخصی و آرایشی ضروری هستند. آن ها در مراقبت از پوست، مراقبت از مو، مراقبت از دهان و عطرها برای بهبود عملکرد، ثبات، بافت و ویژگی های حسی محصول استفاده می شوند. شما عزیزان می توانید انواع مختلف حلال شیمیایی را در سایت ما مشاهده نمایید. سایر مواد شیمیایی پرکاربرد در حوزه آرایشی بهداشتی به شرح ذیل است:

انواع مواد شیمیایی موجود در سایت یکتا پلیمر پارسا

هیدروکینون

متا اکریلیک اسید

بنزوئیل پراکسید

استئارات روی

سیلیکون امولسیون

مونو پروپیلن گلیکول

پلی وینیل الکل

استون (پروپانون)

اسید استئاریک

سایت خرید مواد شیمیایی

داروسازی و بهداشت و درمان

مواد فعال شیمیایی در توسعه و تولید داروها (API)، سیستم های دارورسانی و دستگاه های پزشکی استفاده می شوند. آن‌ها نقش مهمی در فرمولاسیون دارو، بهبود پایداری آن و افزایش اثربخشی درمانی ایفا می نمایند.

دو محصول مهم و پرکاربرد این حوزه یعنی ” فنل (فنول) ” و ” پنتا اریتریتول ” را می توانید از فروشگاه ” یکتا پلیمر پارسا “ تهیه نمایید.

سایت خرید مواد شیمیایی

انتخاب شرکت تخصصی مواد شیمیایی 

مهمترین اصل که در انتخاب تامین کننده مواد شیمیایی باید در نظر داشت، کیفیت محصول و سازگاری آن با نیاز صنعتی موردنظر است. تامین کنندگان مواد شیمیایی صنعتی باید اطمینان حاصل کنند که به الزامات استاندارد و به روز این حوزه پاسخ می دهند و با دقت و تمرکز در جهت برآورده کردن نیاز صنایع گام برمی دارند.

یکتا پلیمر پارسا – سایت خرید مواد شیمیایی

به عنوان یک تامین کننده باتجربه مواد شیمیایی و پلیمری، با ارائه طیف گسترده ای از محصولات مورد استفاده در صنایع مختلف، اطمینان حاصل می‌نماید که تمامی الزامات استاندارد فروش برآورده می گردد.